Springkussen huren – Circus 4 x 4,5 meter met dak

Springkussen huren – Circus voor 60 euro per dag inclusief halen en brengen. Het springkussen is 4 x 4,5 meter groot.

Reserveer deze springkussen

Springkussens huren

Mascottes huren

Springkussen huren? Onze springkussen circus is van zeer goede kwaliteit. Het springkussen is voorzien van een lager gelegen stuk voorin waardoor zelfs de allerkleinsten zelf het springkussen in kunnen springen.

Wij verhuren het springkussen Circus zowel in Lelystad als Almere tegen dezelfde prijs. Woont u niet in 1 van deze steden maar wel in de buurt dan kunt u contact met ons opnemen om een wegbreng en ophaalprijs af te spreken.

U kunt het springkussen Circus ook zelf ophalen. Houdt dan wel rekening met een borg van 100 euro en neem uw ID mee. Ook dient u er rekening mee te houden dat het springkussen Circus niet in een gewone auto past en 150 kilo weegt.

Stichting STILA verhuurt zowel springkussens als mascottes in Almere en Lelystad. De opbrengst gaat volledig naar het goede doel My Tiny Home Flevoland waarmee wij dak- en thuislozen gaan huisvesten die wegens omstandigheden die zij zelf niet in de hand hadden, hun huis zijn kwijtgeraakt. Denk hierbij aan scheidingen, brand of overlijden. Voor meer informatie over dit initiatief gaat u naar www.mytinyhomeflevoland.nl

We hebben nog andere springkussens te huur. Naast springkussens ook mascottes om uw feestje compleet te maken. Donald Duck, Mickey Mouse, Minnie Mouse, Olaf van Frozen, Winnie de Pooh en nog veel meer. Neemt u contact met ons op voor meer informatie.